Najlepša hvala. Jaz bi se zahvalila še enkrat vsem članom preiskovalne komisije za korektno delo, tudi za predstavitev stališč danes, zahvalila bi se seveda, prej mi ni uspelo še, tudi strokovnim službam, ki so veliko pripomogle tudi k temu, da je do tega zaključnega poročila tudi prišlo. Je pa seveda iz stališč poslanskih skupin zaznati vsaj pri dveh pač to nasprotovanje samemu zaključnemu poročilu, ugotovitvam preiskovalne komisije, samemu delu in tako naprej, zdaj iz strani Levice je bilo že na vmesnem poročilu in nenehno ves čas preiskovalne komisije seveda povedano, da pri tem ne bodo sodelovali, zato je mogoče moj predlog, ki sicer ni zdaj uraden, ampak ga izražam tukaj tudi predsedniku, ampak naslednjem predsedniku Državnega zbora, da takšne poslanske skupine, člane enostavno ne upošteva oziroma se jih izloči po nekaj manjkajočih sejah, ker je to neproduktivno in tudi, šteje tudi potem konec koncev k sklepčnosti same komisije, vendar pa je seveda to odločitev vsakega preiskovalnega člana oziroma poslanske skupine, pač njihovo legitimno mnenje oziroma odločitev. Vendar pa še enkrat opozarjam na to, da zaradi tega prihaja tudi lahko potem tudi do nesklepčnosti na samih sejah. Zdaj seveda v Levici bi jaz pričakovala glede nato kakšno vpitje je proti tej preiskovalni komisiji in pa proti ugotovitvam pa na drugi strani njihovo zavzemanje proti korupciji, dvoživkarstvu in tako naprej, da bi te zadeve mogoče malo bolj prebrali, malo bolj sodelovali in potem bi lahko tudi legitimno razpravljali o tem, da govorijo o nekih poslovnih poročilih, ki ne vem, če so si jih sploh prebrali oziroma ugotovitvah, ki so notri napisane na podlagi poslovnih poročil, recimo poslovnega poročila Mark Medical Slovenija in Italija, potem KB in tudi Mladine konec koncev. Zdaj govoriti, da se zavzemate proti dvoživkarstvu (nadaljevanje) in proti korupciji, pa hkrati tolčete proti preiskovalni komisiji v smislu, da gre za politično obračunavanje. Tukaj seveda tudi s strani SMC-ja in gospe Vervega, ki je dejala, da so bile nekatere priče, ki so… Češ da v anonimki piše, da so bile politično izbrane. Jaz bi prosila za dokaze, katere so to politično izbrane priče. Namreč, kolegica gospa Vervega je bila prisotna na vseh sejah, kjer se je glasovalo o sklepih, katere priče bodo. Celo sama je predlagala določene priče in če bi politično ravnali, potem, iskreno povedano kar tukaj vsem v javnosti, potem če bi SDS politično delovala na preiskovalni komisiji, ne bi bila klicana gospod Ferjanc in gospod Pivec, ki sta oziroma sta bila člana SDS. Torej, jaz nisem kriva, če so bile vodje javnih zdravstvenih zavodov in pa ministri iz te politične opcije in da smo jih morali zaslišati po tej oziroma so pričali, ker so bili direktorji, ker so bili nabavniki, ker so bili zdravniki. Poklicali smo vse, to dobro veste, oziroma v sklepe smo dali ne glede na to tudi ministre… Imeli smo debato o tem, ali kot pričo poklicati ministre, ki so bili polno odgovorni, torej ta štiri leta oziroma štiri leta skoraj noben ni bil, ali zraven tudi tiste, ki so bili v.d. oziroma so bili vršilci dolžnosti, tako kot je bila recimo gospa Bratuškova. Torej, dali smo vse in zdaj vas jaz prosim tukaj za dokaz, da je ta parlamentarna preiskovalna komisija delovala politično. Dokaz. Ker tisto, kar smo mi raziskovali oziroma so pričali, tudi na podlagi neke anonimke, ki jo ima NPU od leta 2014, pa SDT, smo preverjali z dokumenti. Vse te naznanitve sumov kaznivih dejanj, vsi ti predlogi, vse, kar je zapisano v poročilu, tako v tem odprtem kot tudi v dodatnem in drugem dodatnem, ki je tajno oziroma interno, sloni na podlagi dokumentov in pričanj. Tudi, če je bilo z anonimko, je bilo preverjeno. Zato prosim še enkrat dokaz, kdo izmed kogarkoli, ki je bila javna osebnost, odgovorna za javna naročila, ni bila dan v sklep kot priča zaradi političnega delovanja preiskovalne komisije. Vsi so bili notri. Do vmesnega poročila ni bilo problema z ničimer, potem pa so se začele zadeve zaostrovati, predvsem s strani največje koalicijske stranke. Ena izmed teh zadev je bila tudi to, recimo, povedano zdaj, danes, da naj bi se leta 2012 že začelo opozarjati na visoke cene v Republiki Sloveniji. Jaz vas prosim za dokaz. Kje, kdaj, kdo je javno to povedal? Ker prva opozorila so prišla v sredini leta 2013, potem ko je poljski dobavitelj v začetku leta 2013 začel dobavljati žilne opornice po trikrat nižjih cenah v Sloveniji. Leta 2013 so bili prvi članki v Financah in na Portalu Plus in / nerazumljivo/ potem raziskovalni novinarji, ki so naredili veliko delo, se strinjam, novembra 2016 s tisto oddajo, ki je pač razkrila te zadeve. Zato vas prosim, člani komisije, ki ste bili vedno zraven, ne zavajajte javnosti s takšnimi izjavami. Povejte konkretno, povejte konkretno, katera, kdaj… Leta 2012, ker ste pač ciljali na drugo vlado Janeza Janše, mi povejte, dajte mi dokazati. Jaz vam lahko dokažem s članki leta 2013, z anonimko, podpisano novembra 2013, z zaključnim poročilom KPK, ki je dobila to v roke, mislim, da 8. 11. 2013. Torej, vse gre v leto 2013, konec leta 2013 in potem odvijanje. Ja, kolega Gantar, takratni minister, je povedal, da so imeli zdravstveni svet oziroma da so v njem razpravljali tudi o teh velikih preplačanih žilnih opornicah in ni res, da se ni zgodilo nič. Ni res. Ta zdravnik, ki je tam opozarjal, je dr. Noč, ja. In ni res, da se ni nič zgodilo. Ta dr. Noč je bil potem v komisiji, ki je dosegla (?) UKC Ljubljana, da so se cene znižale, ki je dosegla najnižje cene v Republiki Sloveniji za žilne opornice. Vendar pa, kaj, se ni zgodilo nič v UKC Maribor in Celje, ki cen nista znižali. Nista jih znižali. V Ljubljani Titan 400, v Mariboru 900 ali tisoč 200. (nadaljevanje) In gospa ministrica reče, zaradi mojih sistemskih rešitev so se žilne opornice znižale. Pa bežite, no. V začetku 2014 te ministrice še ni bilo na Vladi. Kaže graf, v katerem zavaja ljudi, in potem, ko ji rečeš, zdaj pa preberite, kdaj je prišlo do znižanja, pa reče, v začetku 2014. Dajte, ko govorite o nekih stvareh, veste, da so to občutljive zadeve, ljudje imajo naznanitve sumov kaznivih dejanj, dali smo predloge na preiskovalne te inštitucije in moramo govoriti z dokumenti zadaj. In to, kar vi govorite, gospa Vervega, jaz vas bi res prosila, da mi poveste, ker sem potem jaz nekaj spregledala. Me pa čudi, da tega niste prej povedala. Vmesno poročilo je bilo podprto s strani SMC, ampak potem, ko si je očitno nekdo prebral, ko se je v SMC to malo bolj prebralo, je bilo že na sami seji Državnega zbora urnebes, ker niste opravila dobro delo, so rekli nekateri na hodniku, niste bila pes čuvaj, da se ne bi kaj šlo naprej. Zdaj, kar se tiče anonimk, ki smo jih dobili po vmesnem poročilu, zanimivo, da po vmesnem poročilu, glejte, jaz vam jo bom pokazala. Ena anonimka je prišla na moje ime, ročno napisana kuverta, v kateri piše točno to, kar je gospa Vervega govorila, da smo, nismo zaslišali gospoda Gručana. Jaz ne vem, a ste gledali, Gručana smo zaslišali. Potem piše, da nismo zaslišali gospoda Ferjanca. Smo ga zaslišali. Potem piše, da nismo gospoda Petra Weissensteinerja. Smo ga zaslišali. Piše, da nismo gospoda Jukića, ki mislim, da je bil direktor Thomy F.E. Smo zaslišali direktorico. Gospo Koželjevo smo imeli noter kot pričo, prav tako iz Nove Gorice. Jaz sem povedala, časovno ne uspemo priti dlje kot do UKC Maribor, Ljubljana, ki je bilo tudi največji uporabnik, več kot 3 tisoč 500 žilnih opornic letno, proti recimo Novi Gorici, ki jih ima 200. In zato pač določene priče niso prišle na vrsto, bi pa lahko kadarkoli, kdorkoli od članov rekel, ta datum. Tega ni bilo, tega ni bilo. V tej anonimki, ki je ročno podpisana, pa če grem zdajle dol v varovano sobo po gradivo UKC Ljubljana, vam točno povem, kdo jo je napisal, točno povem, kdo jo je napisal. In noter žalitev, zanimivo, samo za mene kot predsednico, člani pa ste stran gledali vsi. Ampak jaz te, na te stvari nisem odgovarjala, sem pa javno napisala članek, ker zanimivo, noter sta, anonimka je javna, glejte. Veste, zakaj? Ker ta anonimka je bila poslana članom parlamentarne komisije, predsedniku Državnega zbora, predsedniku Vlade in ministru, predsedniku države, ustavnim sodnikom, slovenski javnosti, volivcem, novinarjem, ne morete verjeti, ustavnim sodnikom. Zdaj me pa zanima, kdo pa je imel interes, da to pošlje ustavnim sodnikom. Tisti, ki je šel do Ustavnega sodišča, da mi nismo dobili dokumentacije od njegovih podjetij. V poročilu lahko preberete, kdo je to. To je dr. Bunc, vodja katetrskega laboratorija v Ljubljani, kjer so bile kolegice presenečene, ko smo na preiskovalni komisiji začeli ven vleči njegova podjetja, espe, društvo, združenje in tako naprej. In ker so bili neki indici, dokumenti, potni nalogi, kjer je nakazovalo, da je gospod Bunc dobil, to sem vprašala tudi javno, pač je šel na neko potovanje oziroma na izobraževanje, se opravičujem, potni nalog je bil z UKC Ljubljana, zadaj pa račun plačan v hotelu, gor pa je napisano, da je plačal Bunc kardiologija espe. In mene je pač zanimalo, ali je to stvari stojijo ali je bilo mogoče, prihajalo do dvojnega izplačila, kakorkoli, čisto nedolžna stvar, ampak pač ker je tudi KPK ugotavljala, da je problem to, kar imajo zdravniki espeje in združenja, da prihaja denar tudi z druge strani. In mi smo prosili gospoda oziroma on kot zakoniti zastopnik teh podjetij, če lahko preda dokumentacijo, ampak samo potne naloge in donacije, nič drugega. Gospod Bunc je odšel do Vrhovnega sodišča, do Ustavnega sodišča, da tega ne preda. Zavrnilo ga je Vrhovno sodišče dvakrat, mislim prej že okrožno, (nadaljevanje) vrhovno, to so vse zavračali, ustavilo se je na Ustavnem sodišču, kjer sem prosila večkrat, če lahko pospešijo zadevo, ker teče preiskovalna komisija. No, po nekaj mesecih, mislim, da treh, štirih, so me obvestili, da je stvar v teku in da bo rešena, ko bo rešena. In ta anonimka je šla na Ustavno sodišče. Jaz ne vem, kdo bi imel interes. Ne vem, dr. Zorman, gospod Uran, kdo? Mislim, takšna vprašanja se ti postavljajo. In v tej anonimki sta samo dva zdravnika očrnjena, nihče drug, dr. Blaž Mravlje in dr. Marko Noč, dva, ki sta pred preiskovalno komisijo jasno in glasno povedala, da je šlo za preplačila, da je šlo tudi morebiti za koruptivna dejanja. Ta dva sta očrnjena, češ da je eden trenutno na begu v tujini, gospod Mravlje, ki se je tisti dan, ko sem jaz to dobila, sprehajal po Ljubljani, objavljal na Twitterju in Facebooku in ne vem kje vse, in da je v kriminalistični preiskavi - tega ne vem - tudi dr. Noč, češ da je v preiskavah in tako naprej. Samo dva zdravnika sta bila očrnjena, nihče drug. In navedbe, koga bi še morali in koga nismo zaslišali. Torej, vse z enim samim namenom - morebiti, ne vem, mislim, takšna vprašanja se ti potem postavljajo -, diskreditacije parlamentarne preiskovalne komisije in njenih ugotovitev, samo z enim namenom. Da pa bi vsi tisti, ki pišejo takšne anonimke, poskušali preprečiti zlorabe v slovenskem zdravstvenem sistemu, ali takšne, ki smo jih ugotavljali mi, ali tiste, ki jih je ugotavljalo Računsko sodišče, ali katerekoli druge, to pa ne, ne, vsak prenaša odgovornost, eden na drugega. Poslušali smo ministre, ki so dejali, mi nismo nič krivi, vse so svet zavoda in direktorji. Le eden je rekel, ne, tako kot sem jaz rekel, tako je bilo - gospod Miklavčič. On je pa povedal: »Tako kot sem rekel članu sveta zavoda, tako je bilo. Jaz sem nastavil gospoda Vrhunca, ja,« je rekel, »jaz.« In kako? »Ja,« je rekel, »bil je razpis, pa smo ga nastavili.« Edino on je povedal, »ja, lahko vplivaš, in jaz sem vplival.« Ostali so govorili tudi o lobijih, pritiskih, nihče ni povedal javno, kateri so ti pritiski, tako kot je rekla gospa Bratušek, nenehno posluša o pritiskih, pa nihče ne pove imena ali kdo je to. Tega se ne pove. Povedali so tudi, da so napisali zakone, pa so ostali v predalu, zaradi tega, ker ni bilo politične volje, ali so bile volitve ali so prej odšli, v glavnem, v enem primeru niti predsednik Vlade ni bil za to. Prej je bilo rečeno, ja, lahko kateri od ministrov reče, »nisem vedel za preplačilo.« Tako kot sem rekla že na začetku, vsak minister ne more vedeti za vsak račun. Ko pa začne to javno eskalirati, tako kot je v teh zadnjih letih, pa da ministrica ničesar ne naredi, ničesar ne naredi v UKC Ljubljana in Maribor, ma, nič! V štirih letih, od 2014 do danes, zamenja štiri direktorje in pušča ta kaos v UKC ali pa še večjega dela. Torej, od gospoda Vrhunca do poskusa z gospodom Baričičem, z gospodom Kopačem in zdaj gospodom Šebederjem, ki, pazite, po informacijah iz medijev, naj bi omogočil celo gospodu Uranu, da je poslovni direktor Pediatrične klinike, gospodu Uranu, ko zdaj že vrabci čivkajo o tem, da ga je pa treba res preiskati oziroma pregledati, ker je bil vodja nabavne službe. A to je nagrada? To je nagrada za vse to, kjer Računsko sodišče ugotovi v dveh letih, 2014 in 2015, 70 milijonov mimo javnih razpisov, in on reče, to ni nič! To ni nič! Govorili ste tudi o finančni, takšni in drugačni odgovornosti. Glejte, 500 evrov, sodba ljudstva, za pol milijona mimo javnih razpisov v UKC Ljubljana! 500 evrov! Ljudje se smejijo. 500 evrov dobim jaz, ko prekoračim hitrost z avtomobilom. On pa za pol milijona, ki gre mimo javnih naročil, 500 evrov, plača in gre. Plača tudi bolnišnica. In to je vse davkoplačevalski denar, vse. Ministrica za zdravje, sedanja, gospa Milojka Kolar Celarc, je na preiskovalni komisiji povedala, da žilne opornice niso pomembne, ker predstavljajo 0,75 procentov vseh nabav in da to ni bila nikoli prioriteta, da bi šlo v skupna javna naročila. Pod pritiskom javnosti, medijev, preiskovalne komisije seveda, itn., se je pač zadeva sprožila in je šlo v skupno javno naročilo, kjer je prišlo do tega, da so vsi ponudili višje cene, če greste gledati, če preračunate, če si samo v Excel daste številke, ugotovitve, da sta se dva dobavitelja dobesedno dogovorila na 30 centov, sta si skombinirala stvari, tukaj se jaz prijavim, tukaj ti, pa se bomo zmenili. Ampak Agencija za varstvo konkurence v petnajstih dneh ne ugotovi kartelnega dogovarjanja, v redu, nimajo dokazov, mi jih damo zaključno poročilo, vse na mizo, direktor pravi, da ve, da naj bi vedel, da je šlo za monopol podjetja Mark-Medical, da naj bi to izvedel iz medijev in naše preiskovalne komisije, in ne naredi nič. Nič. Mi mu napišemo notri, da je ena izmed predstavnic dobaviteljev izjavila, da sta se dva dobavitelja dogovorila, eden prodaja v Ljubljani eden v Mariboru in si ne konkurirata na javnem razpisu in AVK ugotovi, nič. Za posladek, grozen, žalosten posladek, pa ugotoviš, da direktor Agencije za varstvo konkurence, gospod Matos niti ne ve kakšne so njegove zakonske pristojnosti. On niti ne ve, da lahko vodi postopek. On pravi, da je zastaralni rok 10 let. Ni res. pet let je zastaralni rok. Če pa se sproži vmes postopek, pa potem deset let. Tako da, poglejte, očitano mi je bilo, da sem pač sama predlagala oziroma, da je bila predlagala subjektivna odgovornost sedanje ministrice. Tudi s tega stališča, da ta ministrica nastavlja ljudi na takšna, te ki smo jih mi obravnavali, na vodilne položaje, s tem, da je gospod Klemenčič, vas minister povedal, da on tega ne bi nikoli naredil, in da je na to tudi opozarjal celo na Vladi, naj bi. Zakaj? Zato, ker s tem okrniš integriteto ustanove, kako bodo ljudje gledali, če recimo gospod Uran res dobi mesto poslovnega direktorja pediatrične klinike. Pa kaj vas ni sram. Ni sram, da takšne kadre nastavljate kot direktorji, ki potem to delajo po bolnišnicah. In to so sami takšni izgovori in potem pravite, da sem šla še celo dlje in navedete naslov Reporterju, kjer piše, da je ministrica subjektivno odgovorna. Ali sem jaz napisala ta naslov? Ali sem jaz odgovorna za to kar novinarji napišejo? Jaz kar povem na novinarki… Poglejte, zadnjič je bilo na novinarski, sem jasno povedala, da smo gradivo, ki naj bi dokazovalo, da je gospod Janez Zemljarič krivo pričal, naj bi, ne vemo, dobili ko je bilo že zaključno poročilo v fazi sprejemanja. In zato sem pač predlagala tam na komisiji, da se to razišče, ne mi, ampak pristojni organi, ker če nekaj vemo, moramo povedati, kot državljan, kot poslanec moram povedati. In smo dali ta predlog. Niste izglasovali. V redu. Jaz na tisti novinarski točno tako povem, da ni bilo izglasovano, gradivo je, če to dokazuje, je. Ne vem, naj to pristojni organi raziščejo. In kaj napiše novinar, da sem dala kazensko ovadbo in zdaj, in vi meni navajate, naslov Reporter, češ da sem šla še dlje, in sem to v Reporterju napisala ali kaj. Pa ne se hecati no. Potem mi pa naj Reporter plača za te naslove pa za ta poročila, mislim članke. Gospa Vervega, jaz vas bi prosila no, dajte mi dokazati vse te navedbe, politično kdo je bil tisti, ki je bil politično obravnavan in zaradi tega, ker sem bila politični nepristranska, gospa Vervega, od groženj moji družini, meni, in še kaj drugega, ker tukaj ne bom izpostavljala, ker ni v bistvu prav, zaradi tega sem doživljala vse to. In danes prosim, ker ne gre za politično, še enkrat povem, če bi šlo, še enkrat vam povem, kdo naj bi bil kot priča klican. Kdo in kako? In tisti danes, ki imate na ustih ničelno toleranco do korupcije, ničelno toleranco do korupcije na jeziku v papirjih v volilnih kampanjah in kar naprej, ne morete iti dvignjeno glavo ven, če boste proti temu ali ne boste glasovali za poročilo. Ne morete iti. Mi predlagamo in ste se strinjali, večinoma vsi, pravim, razen v zaključnem poročilu več na enkrat ni bilo več tega konsenza, da se vse preda nacionalnemu preiskovalnemu uradu, da to razišče, potrdi, ovrže, karkoli. (nadaljevanje) Mi mislim, da smo s poročilom, poročilo, ki je dano naredili ogromno, mi smo pregledali gradivo, ki ga, mogoče ga je zdaj vmes, ne vem, ni, pred preiskovalno komisijo so pričale priče, ki mislim, da je kolegica Julijana Bizjak Mlakar tudi povedala, ni jih, in zato vse to damo tja. In še enkrat vam povem, po pogovoru z NPU, ne mislite si, da so te priprave in potem, ko sprašuješ ljudi lahka, niso lahka, tudi ti zapisi niso lahki, ampak, če imaš ti zadaj papir, letalska karta za ženo, kaj naj naredim? Naj rečem ah, mogoče so se pa zmotili. Če imam dokaz, da je nekdo dobil računalniško opremo zato, da je dal gor na javni razpis to pa to, kaj naj bom tiho? Če vidim v poslovnem poročilu KB1909, da je možnost, da se je denar pretakal torej iz Mark Medicala v italijanski del in potem v KB in potem nazaj v podjetja, da je gospod Peric povedal, da denar, ki je šel iz Marka v Vega Finanz, se naj bi porabil za dokapitalizacijo italijanskih podjetij, vas to ne skrbi? Ne morete reči, da to ni nič, če bi pogledali vsa tista poslovna poročila KB od leta mislim, da 2006 naprej do sredine 2014, toliko jih je bilo. In notri vidite, da je bil Mark Medical Slovenija zastavljen za slab kredit, Mark Medical Slovenija naj bi bil zastavljen za slab kredit, ki ga je vzela, ki ga naj bi vzela KB1909 pri Adria Bank Dunaj. Zastavili so dobavitelja žilnih opornic, pa ne samo žilnih opornic, saj Mark Medical še verjetno kaj drugega, nismo se v to spuščali, dobavlja. Zastavljen zato, da se vzame kredit, da njegovo matično podjetje ali pa finančna združba naj bi vzela ta kredit pri Adria Bank na Dunaju, nič posebnega mogoče boste rekli, ali pa zdaj, ko so bančne luknje se tu malo bolj zastriže z ušesi, ne ni nič posebnega. Član uprave KB1909 je bil gospod Detiček (?) takrat, ko se je odločalo o tem, da se vzame kredit na Adria Bank Dunaj in se zastavi Mark Medical. Baje gospod Peric ni vedel, mislim, da ni vedel točno povedati, da se naj bi izločil, ne zapisnika nimamo te seje, naj bi se izločil, ampak kaj potem? Gospod Detiček naslednji dan, zdaj karikiram, odleti na Dunaj, se usede na stolček direktorja Adria Bank Dunaj in odobri ta kredit, kjer je zastavljen Mark Medical Slovenija. To najdete v poročilih ja, ki so tam dol oziroma ne, ta poročila so bila celo javna, tako kot sem povedala, danes ji več ni, jih ni več na spletu, ampak mi jih imamo v arhivu kot gradivo, tako, da še vedno lahko greste to pogledati. Zaradi takšnih stvari in tega recimo, mislim, glejte gospod Repovž je izpričal, gospod Peric, šef uprave KB je izpričal, ja 2007 naj bi dali 200 tisoč evrov gospodu Repovžu, ki je tisti trenutek, v tistem letu odkupil del Mladine od enega drugega podjetja iz Luksemburga, teh 200 tisoč torej naj bi dobil od KB kot kredit in nemudoma, zdaj ali isti dan ali naslednji dan, v glavnem nemudoma ta delež predal KB, in vas nikogar ne zanima, nikogar, zakaj KB za vraga ni šla sama kupiti v Luksemburg tega deleža, zakaj je potrebovala gospoda Repovža vmes? Ali je šlo tukaj za kakšne transakcije? Jaz, to naj preiščejo organi, tisti naši pristojni organi, ki so za to pristojni, od FURS do NPU, ne vem kdo vse to, mislim vsi tisti, ki so vam poslali to, to naj preiščejo, ampak ne si zatiskati oči, da je to vse okej, da tega nismo slišali, ne videli, in potem govorite o ničelni stopnji do korupcije. Denar davkoplačevalcev, preplačane žilne opornice, več kot 6 milijonov več naj bi bilo pri Mark Medicalu zaradi napak oziroma napak, prekoračitev pogodb na teh žilnih opornicah več kot 6 milijonov. In sedaj vi govorite, da to ni nič. Da bi se lahko privarčevalo za več kot 280 ali pa 200 operacij letno. In to ni nič?! Da je šel denar očitno iz Slovenije tudi s tega področja v Luksemburg v Italijo in da se je vračal verjetno ali pa naj bi se vračal za dokapitalizacijo različnih podjetij, tako v Italiji, to je bilo izpričano, mogoče tudi v Sloveniji. Mogoče tudi za dokapitalizacijo Mladine ali pa še katerega drugega podjetja. Distriest, ki tudi ima sedež v Sežani, ki je pač tako ali tako lastnik tega. Ampak poglejte, v tem je problem, če imate kakšne druge dokaze, da je še kje drugje bi prišli s tem. Ne pa samo udarjati preko preiskovalne komisije, kako ni nič naredila, pa kako politično deluje. Pokažite mi, kje politično deluje, katera priča ni bila zaslišana, pa bi morala biti, pa je zato, ker je pač, ne vem, politično opredeljena ni bila. Se pa vprašam, kdo takšne anonimke piše in da jih pošlje na Ustavno sodišče in oblati točno tistega, ki je na korupcijo opozoril, točno tistega in nikogar drugega. Dr. Bunc je šel na ustavno sodišče, imate to gradivo, imate v mojem ločenem mnenju tudi napisano, imate tudi v samem poročilo, do Ustavnega sodišča, da ne preda potnih nalogov in donacij. Morate misliti?! In potem se človek pač vpraša zakaj. Ja, dr. Bunc je brat gospe Violete Bunc, to pa je politično sedaj pokazano direktno. Jaz mislim, da zanimivo je bilo pač gledati ves ta potek preiskovalne komisije, tudi s stališča političnih igric. Do vmesnega poročila vse okej, popravljala sem, ja, se strinjam. Mogoče sem bila preostra in sem na podlagi vseh teh vaših pripomb popravljala, tudi šla tako daleč, da je koalicija predlagala morebitni sum, naj napišem morebitni sum, in sem napisala v ločenem mnenju, da se s tem ne strinjam, ker ne more biti ne morebitni sum, ne sum, če imaš dokaz, če imaš papir na katerem imaš dokaz za neko dejanje, letalska karta, računi in tako naprej. Morebitni sum pa še najmanj, kar je smešno. Z mojega stališča, ne vem potem, kako in smo pač naredili to nekako, da je bilo to, ne da je bilo sprejeto, bilo je sprejeto zaključ… vmesno poročilo, sklepi. Nekateri so stisnili rep med noge tisto sejo niso želeli se izpostavljati, potem se je pa začelo pač, kar je pač bilo. Že skozi sem javnost tudi obveščala o tem, o nesklepnosti, nasprotovanju temu in onemu, ampak moram reči samo z ene strani, kar je bilo tudi danes jasno v stališčih povedano. Rako da, jaz mislim, da, še enkrat, opravljeno je bilo veliko dela, nakazanega, pokazanega in tudi potrditve s strani določenih konec koncev Računskega sodišča in tudi državne revizijske komisije, ki je povedala svoje na samih pričanjih, tako da jaz verjamem in upam, predvsem pa upam, glede na to koga imamo na vrhu Specializiranega državnega tožilstva, da se bo to poročilo dobro pregledalo in da se bo vsa ta dokumentacija, ki bo šla na NPU tudi dobro pregledala. Jaz mislim, da vsak od nas članov ima to v sebi, torej, da se te stvari razčistijo. Vendar pa še enkrat, mislim, da nekateri resnično to želijo, nekateri pač ne.
“